dilluns, 10 de desembre del 2007

Finally DH-ing



Hola a tothom!!!!

Aquest any he començat a competir en DH. He fet tres competicions i estic molt content de com han anar les tres. La primera va ser a Sant Joan les Fonts on sense prèvia experiència vaig aconseguir un 5è lloc. El circuit tenia una mica de tot: tallats, tobogans, zones humides, zones de pedalada, zones tècniques. Tot i que el circuit em va agradar el millor de tot va ser l'experiència de competir, d'estar a la sortida i només pensar en arribar el més rapid possible a la linia d'arribada. Els 3 o 4 minuts que dura el DH ets un boig que fas coses que ni t'ho imagines, vas al limit i per sobre de tot només hi ha una cosa que et guia, l'ADRENALINA.Aquell dia on m´havia aixecat a les 5:30 del matí i ho vaig donar tot durant les meves baixades, m'en vaig anar cap a casa cansat però amb un somriure d'orella a orella. Des d'aquell dia el DH es pot considerar droga!!!!