dissabte, 16 d’agost del 2008

Delhi i Agra



Ja fa 2 setmanes que estic per la India i no he escrit res, sera que he tingut coses a fer.

L'arribada a la India va ser molt progressiva gracies al Marc que em va rebre a casa seva. Durant 3 dies vaig estar sota la seva proteccio, tot ho tenia controlat. Vam veure moltes coses a Delhi, el que mes em va agradar va ser Old Delhi i la mesquita. Des de dalt del minaret hi ha una vista espectacular de Delhi. El sopar que ens vam fotre a Karims delicios. Durant els dies de Delhi i Agra tb van venir la Julia, la Blanca i el Miguel. El dia de Agra va ser dur pq ja vaig veure la miseria que hi ha. Gent i nens dormint a la estacio, deformacions impensables i persecucio dels rickshaw. A part de tot aixo, el dia molt be amb la visita al Taj Mahal com a highlight. La tornada en tren molt interessant per les persones i situacions que et trobes.