dijous, 31 de juliol del 2008

De vacances ...

Desprès de dos mesos de no haver sortir d'aquesta ciutat, cosa que no ha de ser molt sa i pel cos ni mentalment, arriben les meves vacances(no sé si merescudes o no), jo penso que si que me les mereixo i no és perque porti molt de temps treballant aquí, però al menys tothom es mereix tenir unes vacances a l'any, i si no ho hagués fet, hauria treballat un any i mig sense vacances. Això si que no està bé, que estem aquí per disfrutar.
Dos mesos de integració, buscar on viure, buscar cotxe, començar una nova feina, conéixer la ciutat, nova gent, noves cultures, noves maneres de fer. Bé, doncs puc dir que només és una petit avaçament pel que m'espera en el proper mes. Un mes de backpacking pel nord de la India i el Nepal. Ara si que tindré un xoc cultural!!! Per sort, a Dubai ja he tingut un primer tast de cultura india. A veure com m'espavilo per allà.

Ja estic de vacances i fent les maletes. En realitat no prenc massa cosa, he d'anar lleugeret. Tranquils que ja veureu fotos.