dimecres, 10 de setembre del 2008

Nepal


Mare meva, que he de dir de Nepal. SI vens de la Índia Nepal és la bomba, et sent salvat. Pots sortir al carrer i la gent no se't tira a sobre. Fas el que vols, pots sortir de festa, fer bromes amb la gent, no hi ha merda pel carrer ... A Nepal em vaig trobar un grup de madrilenys que sortien de festa cada dia i jo m'hi vaig apuntar ràpid. El lloc de festa era només de nepalis i la gresca era molt bona i els nepalis fent el ganso. Nosaltres tb feiem el ganso i la gent els hi agradava molt, fins i tot et donaven les gràcies.

A aprt de sortir de festa vaig fer un trekking per l'Himalia. Joder que grans que són les montayes, i que empinades. els desnivells brutals i la gent puja i baixa per allà com si res. els nens cada dia caminen una bona estona montanya a munt per anar a l'escola, ells van amb xancletes i van correns quan està mullat. Jo anava a 2 per hora i amb bon calçat. Em vaig quedar meravellat de com pujen i baixen aquesta gent, ho han viscut així i no es cansen mai. Després de 2 dies pujant vaig veure unes vistes dels Annapurna que encara se'm posen els pels de punta, montanyes de 8000 metres davant meu, quin plaer i més per tot l'esforç que fas per arribar a aquell punt. La resta del treking tb va ser impresionant amb uns paratges que mai hagués dit que poden estar a tanta alçada, semblava la selva.

Jo recomano Nepal a tothom i el trekking és imprescindible, acabareu baldats però no hi ha millor sensació que haver fet un esforç i tenir una recompensa.