dimarts, 2 de setembre del 2008

Pushkar



Pushkar si que és un poblet. Crec que en els pobles és on es pot trobar la gent més autèntica i que representa a un país. Sobretot a INdia on les ciutats grans són macrociutats on la gent ensenya la seva misèria i només vol diners. A Pushkar vaig trobar la tranquilitat, la gent es pobre però no et demanen diners constantment. La meva conexió amb el poble sagrat va ser tanta que vaig anar amb la intenció d'estar-hi 2 dies i m´hi vaig quedar 7. Pushkar està ple de temples i rodeja un llac, on la gent es purifica als ghats. Però tal com he dir va ser el contacte amb les persones el que ho va fer diferent. Durant dia enlloc de fer el turista nsortia al carrer i em posava a parlar amb la gent de les botigues i al cap d'un parell de dies ja et coneixien i no et prenien com a els altres turistes. La vida allà és tranquila, els nens poden anar a l'escola i formar-se una mica. Per mi va ser una gran troballa.

1 comentari:

aleixmarta ha dit...

Christian, el video del massatge capilar head, no te preu, en dos paraules, im_presisonant¡¡¡¡¡¡¡¡