dimecres, 5 de novembre del 2008

Oman ( Musandan)




Fa dos caps de setmana vaig anar a Oman, la peninsula de Musandan exactament, està als nord dels Emirats. Durant dos dies vam estar dalt d'una embarcació tradicinal navegant al voltant de la costa. Només paravem per banyar-nos, fer snorkeling, pescar i dormir. Teniem menjar i beure, a més le que pescavem ens ho menjavem. A la nit vam dormir a coberta i al matí següent lo primer que vaig fer després déstirar-me es fotrem a l'aigua. Quina plaer!!! PEr la nit vam anar a pescar i vaig capturar un peix amb un arpó, a la nit no són tant ràpids els cabrons!!!


El hightlight va ser sens dubte veure dofins i fins i tot gent que anava amb nosaltres van veure taurons mentre feien snorkeling, sort que jo no els vaig veure sino m'agafa algo segur. Després diuen que no són perillosos .... quna ets a l'aigua no tens temps de raonar.


Aventura molt racomanable!!!