dimecres, 5 de novembre del 2008

Tailàndia festival petit!!!

Com ja vaig anunciar va venir el rider a Dubai. Dies de riure i festa sense parar. Per a ell tb van ser dies de flipada de Dubai, amb les magnituds que té això. Però el que va marcar la diferència va ser el viatge a Tailandia, curt però collonut. Vam passar un dia a Bangkok on vam aprofitar el dia per fer turisme amb un Tuc Tuc que plantava roda, fart de riure!!! Sort que no plegava com el Rossi ... Ens va ensenyar temples i activitats varies de Tailandia com les noies que tenen habilitats espectaculars amb les seves parts baixes: llançament de darts, xiular, pintar... fan de tot.

De totes maneres la millor part van ser les platges. La primera platja dedicada a en Xavi Prats va ser horrible, semblava un paisatge llunar, sort qu no vam entrar a muerte a l'aigua sino encara tindria punts de sutura per tot arreu. Només uns metres al costat teniem la platja de Raylay que era collonuda. Allà vam passar una nit tirada de preu i fotent-nos marisc a punta pala i cocktails per re si menys. Al dia següent vam anar a Koh Phi Phi i va se rla ostia. De lo millor va ser l'excursió en vaixell fins a Ko Phi Phi Leh, illa inhabitada que feia caure la baba. quina tranquilitat!!! Però encara wuedava la nit on a base de Buckets vam pillar un bon fabot on a final de la nit no tocavem ni quarts ni hores. Tota la nit de festival a la platja amb banyador i samarreta, res més. Quin plaer fotret un festival sense preocupacions, l'unic q preocupava era saber si trobaria les xancletes al final de la nit ... les vaig trobar i les de molta penya més .... Al final dormint a la platja i despertant-me pq pujava la marea, quiona gran sensació.

El viatge va ser tant ràpid que he necessitat una mica de tmeps per assimilar-ho. Experiència brutal i encara més amb la persona que té el morro més calent!!! Merci nano, quin festival!!!!

gerisbmx ha dit...

quina samarreta mes gay que porta el jordi i quines galtes mes vermelles que porteu jajjajaj